عمو طراح خسته شد و این سایت تعطیل شد
ساخت بنر هدر و قالب رایگان
ساخت بهترین هدر ها بنر ها و قالب ها بصورت رایگان
دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : عمو طراح

سلام دوستان گلم این وبلاگ با هدف کمک به دیگران ساخته شد اما مشکلات زندگی و سنگ انداختن دیگران باعث شد نتونم ادامه بدم


عمو طراح هم به سایت زیبای طنز خونه ی عمو طغرل انتقال یافت و تبدیل شد

خوش حال میشم اونجا ببینمتون

www.tanzkhoone.com



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت16:13---3 ارديبهشت 1395
سلام دوست عزیز من میخوام یه لطفی کنید واسه وبلاگم که مذهبیه یه هدر حرفه ای مسجد درست کنید ممنون میشم منم در عوض دو تا وبلاگ و یه کانال 6 کا دارم شما را تبلیغ میکنم لطفا برای من آیدی تلگرامتون رو جیمیل کنید تا بیشتر در ارتباط باشیم. ممنون

تنها ترین
ساعت15:07---18 آبان 1393
سلام یه هدر میخوام به ادرس زیر
delnama.com
بنویسید:بهترین جامعه مجازی در کل ایران جامعه مجازی دلنما
اگه بنر هم بلدی یکی بساز به همین ادرس و
بنویس:اگه حوصلت سر رفته میخوای تنها نباشی پس زود باش کلیک کن ممنون داداش اندازش مهم نیست بعد از سساخت بزار تو ایمیلم فدات
ahogabr@yahoo.com


دلارام
ساعت0:54---19 شهريور 1393
سلام،شما قالب میهن بلاگ رو ویرایش می کنید؟لطفا پیام بدید و راهنماییم کنید.با تشکر

ترول1ستاره
ساعت11:00---29 شهريور 1391
سلام من یک قالب وب خوب میخوام که خیلی حرفه ای باشه و حتی میتونم بابتش یک شارژ ایرانسل 2000 تومانی هم بدم ولی اگر حرفه ای باشه کدم تا عصر برات میفرستم فقط وقتی ساختی بهم خبر بده توی وبم چون انقدر به وب ها سر زدم که برام بسازن ولی همه یا جواب نمیدن یا.. خلاصه منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

سلام عمو ها من همتونو دوست دارم گلای خوبم واسه همین این سایت رو ساختم که بتونم بهتون کمک کنم فقط عمو واسه دادن سفارش حتما هم عمو رو لینک کنید و هم در سایت عضو بشین مرسی:)
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

برای تبادل بنر ابتدا مارا
با نام عمو طراح با ادرس
http://taraah.loxblog.com
لینک کنید و بعد کادر های
زیر را پر کنید اگر لینک ما
در سایت شما باشد تبادل
لینک بصورت اتومات صورت
میگیرد





    نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 26192
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1